Start något nytt?

Har en fundering att starta något nytt. Har fått erbjudande att sälja Herbalifes produkter. Känner att jag behöver göra något annat i mitt liv. Men det kanske inte fungerar men samtidigt så måste man ju prova eller hur?
Jag får väl testa produkterna själv också och se resultat. Har ju provat förut och tyckte att jag mådde bra av det.
                                                

                                                     

Annars så mår inte så himla bra för tilfället. Det är så jävla mýcket i mitt liv just nu som inte fungerar men som tur är har jag mina underbara döttrar som stöttar mej

Snart är ju Påsken här med alla glada färger och mycket chokladägg. Hoppas att jag fått ordning allting faller på plats men som det är nu så känns det väldigt   
Men man får leva på hoppet annars är det helt kört.

                                                                                    
Ha det bra.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback