Skadad

Idag hände  det som inte får hända. Jag trampade fel på en trappavsats och skar upp under stortån ett ganska stort jack. In till akuten och fick sy sex stygn och får inte bada på fjorton dagar hur känns det tror ni jag som hade planerat för bad hela helgen. Men det är bara att gilla läget så att säga men för jävligt skulle jag vilja säga. Men i morgon ska jag försöka att städa i Göttorp. Vi får se hur det går men det fixar sej nog.




Måste gratta Malin som kom in på sin utbildning i höst. Ett jättestort GRATTIS till dej Malin och hoppas att det funkar. Stöttar dej ska du veta massor av kramar till dej.



                                     


Kommentarer
Postat av: Malin

TACK MAMMA!! De känns underbart! Har redan klickar hem den boken jag behöver ha! :D Hihi!

2010-07-02 @ 14:10:36
URL: http://lunsan.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback