Jobbig Höst

Hej alla ni som tycker att hösten är bra. Det kan jag inte tycka. Mår rent ut sagt för jävligt. Dels så har jag fått Borelia och dåligt blodvärde så jag känner bara att livet är skit just nu.Har fått ett dåligt besked som innebär en tråkig oktober och november.Vad det är kan jag inte skriva om det är bara för mycket men jag får se fram emot julen som kommer med roliga händelser.


Till helgen kanske vi ska kolla till Malin och Danne i deras nya lägenhet. Hoppas att dom kommer att trivas.

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Tycker att det kunde vara bättre. Saknar mina gamla arbetskamrater men dom tycks glömt bort mej. Men så är det väl när man inte hör av sej till dom??????????????


Har gjort min sista dag på Dafgård men det är ingen som tycks veta att jag jobbat där i femton år.

Ha en bra höst så gott det går


               


Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Ta hand om varandra och se framåt! Kram

2010-09-30 @ 08:27:08
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Malin

De med jobbet tycker jag bara är att skita i, vad gäller arbetskamraterna. De visade ju sej att de inte är något att ha om de inte hör av sej, eller hur!!?

Men okt o nov blir ändå toppen! De vill jag lova! :) Jul och nyår blir nog riktigt gott för er och se något som man inte gör någon annanstans i världen! :D

Kraaam

2010-10-03 @ 19:09:05
URL: http://maliiinbrorsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback