Varning för träning

Måste varna för träning i maskiner. Jag lyckades få ett bräckt revben så tänk er för alla som tränar i maskiner.

Som tur var så blev det ingen resa till Tyskland för mej och det hade inte fungerat att ha med en handikappad körmedlem att släpa på.

Tagit det lugnt ett par dagar men är inte bra än det kommer att ta sex till sju veckor säger läkaren.

Annars så tycker jag att våren har nog kommit i alla fall det känns i luften. Skönt kan jag tycka.

Planerar för en kryssning i sommar till Helsingfors den enda semester vi kan få. Men till vintern blir det en resa till värmen igen skönt att ha något att se fram emot.

Nu är det sängdags för i morgon väntar fönsterputsning och på kvällen ska jag på minimässa med modevisning med Nordea i Mariestad samt en föreläsning om kvinnors ekonomi. Jag tar med mej Malin som sällskap ska bli trevligt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 11:08:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback