Längtan

Hallo där alla människor i höstmörkret. Det är ju ganska härligt ändå när hösten är så solig och med så fina färger.

Men vi längtar verkligen till jul för då bär det iväg på semester till Egypten i fjorton dagar. Ska verkligen bli skönt att få rå om varandra efter en jobbig tid med mycket jobb och annat som har påverkat oss.


                                 

Annars är det lugnt denna veckan för Bengt har opererat sitt knä så vi kan inte jobba så mycket. Men nästa vecka har vi ett flyttstäd igen. Verkar som många vill ha våran hjälp när det gäller det. Men det är ju bra för det är ju roligt jobb.


Nu väntar sängen med god sömn får jag hoppas.

Ha det så bra och stressa inte for det är inget bra för någon



Kommentarer
Postat av: Danne

Grymt att det finns folk som tycker att det är roligt med en flyttstädning. vi är så tacksamma att ni finns, så att vi kan anlita er när vi flyttar.

Jag flyttade för ca 1/2 år sedan och anlitade en städfirma för flyttstädning i lägenheten jag flyttade från, och jag var otroligt tacksam för att kunna köpa den tjänsten.

Tack för att ni finns.



/Danne

2011-06-13 @ 19:46:37
URL: http://www.hittaflyttstadning.se
Postat av: Inez

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 11:28:17
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 07:33:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback