Renovering

Äntligen så har Bengt börjat att renovera våran hall. Ska bli jätteroligt att få lite färg i den.

Ska införskaffa nya knoppar och handtag. Har även sett ett snygg spegel som jag tror kommer att funka bra.

Återkommer med bilder när vi är klara.

Annars är det väl som vanligt med värk i mitt knä och sjukskrivning. Pratade med min läkare i går och fick reda på att det INTE är atros i mitt knä.Precis som jag har trott hela tiden så nu får vi se vad som händer. Väntar nu på  en remiss till överläkaren på ortopeden och då hoppas jag att han kan hjälpa mej så jag blir av med min värk.

Nu väntar en fikastund med Bengt som behöver lite rast i allt spacklande.

Kram Anneli


Kommentarer
Postat av: Maliiin

Låter toppen! Själv så har vi haft de riktigt mysigt här i skogen! ;) Har ätit fyllda paprikahalvor med lite sås till, mums! :)

Ha de gött! Kommer väl hem framåt helgen eller så... :) KRAM

2010-03-15 @ 23:26:52
URL: http://lunsan.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback