Vilken vecka

Vilken vecka jag har haft. Det hela började med att Malin kom hem och skulle vara hos oss hela veckan för Danne var på kurs. Vi fick besöka vårdcentralen på tisdag morgon pga. att Malin blivit ormbiten och fick medicin för detta. 

Besökte  Sara och hjälpte henne med lite städning och lite annat eftersom hon var nyoperad. Fick senare samma dag åka till akuten pga. att hon hade ont i sitt ben. Det konsaterades att hon hade fått en propp i benet efter operationen. Hem efter fyra timmar och sprutor och gråt. Onsdagen till röntgen med Sara och vidare till läkare. 

Torsdag hemma och tog det lugnt.

Fredag till skolavslutning för Hugo och senare iväg till läkare med Malin som ramlade i trappan och fördärvade sig och senare på dagen in och röntagde.

Nu ska det bli skönt med en ledig helg och bara slappa och ha det gott. 

Det har hänt en del annat roligt i mitt liv också men det återkommer jag till lite senare.

Ha en bra helg för det tänker jag ha.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Ja herregud vilken röra ändå! Men de blev ju bra ändå! :)

Idag mår min fossing bättre och vi ska hämta den efterlängtade camaron! :D

Kram

2010-06-14 @ 11:53:07
URL: http://lunsan.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback