Stygnborttagning

Idag har jag tagit bort mitt stygn i knät. Skönt att få det gjort jag tänker att det kanske blir bättre men det verkar kört.Distrikssköterskan sa att hon tycker det är konstigt att jag har fått artros så snabbt och att inte värken ger sej.I morgon ska jag prata med läkaren i Lidköping och höra varför det aldrig blir bättre. Sköterskan sa också att det kan vara sviter efter min Borelia som jag hade i somras man kan få ont i leder lång tid efter och jag har ju ont i mina fingrar och nacke. Jag blir inte förvånad av något längre men jag måste bara bli fri från min värk och få SOVA.

Igår var jag på körövning det är roligtatt få träffa alla och få skratta ut.


Har varit ute i det snöiga vädret det har ju kommit massor och mera ska det bli HÄRLIGT tycker jag.


Ha det så hörs vi vidare


Kommentarer
Postat av: Maliiin

Kul med körövning! Måste säga att jag saknar kören lite... :(

Härligt att bli ab med stygnen! Tänker på dej var dag med din stackars värk!

Kram så länge

2010-02-06 @ 14:23:11
URL: http://lunsan.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback