Ingen lust

Hej alla melodifestivaltittare. Det var kul att  kolla på Melodifestivalen live måste jag säga.Det är en väldig skillnad mellan live och tvrutan.Alla effekter är ju helt annat och stämmningen helt ok. Kul att Skaratjejerna gick till final.
Dom var väldigt bra tyckte vi alla. Afrikanen var ju helt kass man undrar ju var den "Svenska Melodifestivalen" tog vägen. Eller vad tycker ni?

Annars är väl det OS som gäller för tillfället. Väldigt spännande med skidor tycker jag.

Värken i mitt knä är väl som vanligt.Det betyder sömnlösa nätter och hela min kropp säger ifrån just nu med illamående och huvudvärk. Tycker livet är bara skit och bara gör det som är viktigast. Känner mej väldigt ensam och är deppig. Men det får väl ordna sig på något vis.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback