Fyrtiosex år gammal tatuering

Nu har jag varit och fixat till min Nassetatuering. Var i Nossebro hos en mycket bra tatuerare. När jag satt där och plågades så visade Bengt sin fyrtiosex år gammal tatuering för killen. Han blev ganska imponerad av att Bengt hade  gjort den själv så han frågade om han inte skulle fylla i den åt honom för den var ju ganska blek. Det slutade med att även Bengt gick därifrån med en jättesnygg "ny" tatuering.

Igår var vi och kollade på High School Musical i Skövde. Vi tog med oss Hugo och han tyckte om det. Även vi tyckte den var bra.

Nästa lördag bär det av till Göteborg för att kolla på Melodifestivalen tillsammans me dLinda, Fredrik och Hugo. Ska bli väldigt roligt. Skönt att komma ut på något vi behöver verkligen det.

Nu blir det Melodifestival på tv och en stor skål med popcorn.

Imorgon är det kören som kallar och sedan bär det iväg till Skövde en sväng för att ge lite Alla Hjärtans Presenter.

Eftermiddagen blir nog hos Fam. Ljungkvist och kvällen hemma med lite myspys.


Ha det bra och tänk på alla era kära och nära.


Kommentarer
Postat av: Maliiin

Du får lägga upp en bild på den tycker jag! ;) Så du kan visa snyggingen! KRAM

2010-02-13 @ 19:46:10
URL: http://lunsan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Håller med Maliiin vill se bild!

Sen vill jag ha numret till tatueraren, har komit på vad jag ska göra med mina drakar! =)

2010-02-14 @ 09:52:56
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback