Dödskallebild

Visar Bengts dödskalle blev inte så bra bild men det går ju att se ungefär hur den ser ut. 

                                                              
                                                                                                                   

Lägger ut en bild på min fina Nasse också är väldigt nöjd med den.





Annars händer det inte så mycket. Har varit hos läkaren idag med mitt knä igen ska in på röntgen så det verkar som jag ska börja om från ruta ett.In på röntgen och så vidare, men det får väl gå.Igår var det årsmöte med kören med god mat och många goda skratt.Det är skönt att ha så många vänner nu när andra "vänner"inte finns.
Håller på med lite grejor till Malin och Danne inför deras flytt.Roligt tycker jag.


Nu väntar kaffestunden med en frukt till.

Ha det så bra allihopa.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback