Koll på alla bloggar

Tjenare alla blogghippare har inte skrivit på länge men det är ju så ibland .Sitter här och har kollat era bloggar och försökt att läsa lite om er alla men det är inte så lätt för mej som aldrig träffat er någon gång. Har pratat med Sara om detta men hon bara säger att om jag inte kollar på bloggarna så kan jag inte vara med och tävla. Vi får se hur det blir annars så blir jag hemma så får ni andra tävla utan den gamla.

Idag har Sara Benny Linda Fredrik Hugo och lilla Elsa varit här och käkat nötstek. Det blev tomt på alla faten. Bra Bra.

Hugo hade med sig Melidifestivalsskivan som han lade in på min dator och brände ut skivor till mej. Tusen tack Hugo för den presenten det är ju tur att han kan så mycket om musik och kan hjälpa mej.

Men nu vill jag bara säga en sak till. Jag har precis lyssnat färdigt på Stig Larssons "Män som hatar kvinnor" måstae bara rekommendera den till alla som inte har hört den. Den är helt otroligt bra ska nu börja lyssna på den andra boken
"Flickan som lekte med elden" som säkert lika bra.

Ha  det så i ruskvädret.

Jag kryper nog under min härliga streckkodspläd och lyssnar på boken.

Kramar
                                                                                              

                                                                                                                                                                  
                                     


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du ska vara med! :)

jag har inte heller träffat någon, (förutom Sara och Malin då). Det blir nog kul ändå :)

2009-03-08 @ 16:54:24
URL: http://haami.blogg.se/
Postat av: Sara

Tusen tack för igår! Är mega nervig nu! Hatar att prata inför massa folk, känns som om jag kommer bli stum och göra bort mej massor!!!! Måste man prata högt? Vad ska jg ha för skor då?? HJÄLP! Sen funderar jag på present till pappa, vad skulle jag kunna köpa till honom som han kan ha och minnas den dagen på ett speciellt sätt? KRam

2009-03-13 @ 07:30:06
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback