Klädinköp klart?

Hejsan alla glada människor. Nu har jag ialla fall gjort klart med min utstyrsel inför blogghippan. Hoppas bara att det blir bra med det jag hittade man känner ju igen ganska mycket av det modet. Jag var ju liksom med då.
Annars är det väl som vanligt här . Håller på med att checka av allt efter som nu inför den stora dagen. Var och pratade med prällen igår och det blir säkert skitbra tror jag.
Vill även passa på att GRATTA MALIN tillatt du klarade uppkörningen idag. Jag är gald för din skull trots att inte teorin lyckades helt ut men den fixar du den 2/4 bara läs nu.Helt klart att det är bra att klara körningen första gången.

Nu skall här ätas lite onyttig mat och kanske ta ett glas vin nu när jag sitter själv för Bengt är ju på årsmöte i kväll.
Ha det bra så hörs vi av Kramar.





Kanske en sån här du vill ha Malin????




Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA! Du är rolig du! :)

mm en sån kan jag ta... De går inte så fort och man

behöver väl inte ha körkort till en sån va??

Kram på dej!

2009-03-19 @ 10:11:38
URL: http://supersnobbenmalin.blogg.se/
Postat av: Sara

Fasen vad kul att det gick så bra med loppisen!!!

2009-03-23 @ 08:03:01
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback