Nostalgigolf

Vi har varit och spelat minigolf på en bana som startades 1945. Dom somdriver denna golfbana har hållit på i HÖR och HÄPNA 44 år. Men nu ska dom lägga ner sin verksamhet och försöka få någon annan att sköta om detta. Kanske någon pensionärsförening eller någon privat person. Vore väldigt trist om den skulle rivas tycker jag för det är något speciellt med denna bana.

Besök den gärna nu innan sommaren tar slut. Den ligger i Mariestad vid Alhagen.Det kan ju vara så att ni kanske tar över den .





Jag har fått en Bakercysta i mitt knä som gör jävligt ont kan jag säga. Det började i morses när jag klev upp och har bara blivit värre under dagen men jag gick till Vårdcentralen och doktorn sa att det var en cysta. Den är inte så stor men den kan bli större och då måste man punktera den eller i värsta fall operera bort den . Men jag får väl försöka ta det lite lugnt. Inte så lätt med det jobbet man har men jag klarar nog av det.

                                                                                                                        

Min systerdotter Emma har fått en liten Alida.6/7 Vi var där och grattade henne i söndags. Hon var ju bara sååååå söt ska ni veta. Hon snusade och sov hos mej hela tiden men det klart att hon kände sig trygg hos mej.




                                                                                    

Ha det så gott allihopa så kanske vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy fasen vad tråkigt om den ska läggas ner! Den är ju kanonskoj den banan!

Klart jag ska plåta dej, dej och barnen!



Så liten hon är Alida! Gullunge!

2009-07-29 @ 19:43:56
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Alhagen får inte försvinna!! nej nej! Då ska nog jata över den, japp. För den får inte försvinna!

Hon är verkligen underbart söt Alida :)

2009-08-08 @ 17:24:09
URL: http://lunsan.webblogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh,jag har aldrig nånsin hört någon som har valt samma namn som jag har förut.

Jag har bestämt sen flera år tillbaka att om jag får en dotter så vill jag att hon ska heta Alida (även om det rimmar på något väldigt fult).

Det är inget vanligt namn alls vad jag förstår, det är inte många som hört det :)

=)

2009-09-04 @ 17:14:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback