Illa bemött.

Hur får man uppträda som expedit undrar jag. Igår var jag inne i en affär och skulle fråga  efter en speciell sak.När jag kom in i affären så frågade jag en tjej om det fanns någon personal som kunde hjälpa mej vid glas och porslinsavdelningen så sa hon bara att det finns två stycken vid andra kassan. När jag tittade så fanns det bara en vid kassan så jag sa årt den första att hon var själv. Då kom hon fram och frågade vad jag ville och jag sa att jag var ute efter en sak Direkt utan att jag förklarat vad jag menade så sa haon att "Det har vi inte" . Då undrade jag hur hon visste det utan att kolla men hon bara snäste åt mej. Min fråga till henne blev om man kanske kunde beställa men åter igen så snäste hon att "Vi kan inte beställa något". Jag vände på klacken och sa högt och tydligt"Med sån personal så kan man inte sälja nåt i den här affären" Man undrar ju hur i all världen lyckas man med att hitta den mest opassande  mäniska när det finns så många bra och trevliga mäniskor?












Nu till något annat. Skulle gärna få höra lite åsikter om det här med knästrumpor.
Det är nämligen så här att jag tycker det är ganska snyggt och skönt att ha knästrumpor men nu är det så att på jobbet så var det så att en person tyckte att när man fyllt 50 så passar det inte att klä sig så. Vad tycker ni andra i bloggvärlden. Måstae man vara 20- 30 år elle`?

Skulle gärna vilja ha kommentarer till detta.


                                                                                                            




Förresten så kan jag bara säga att jag vunnit en Helsingforskryss.
Bra och kul va? =)

 









Kommentarer
Postat av: Sara

Be den där tanten som babblade om knästrumpor att köpa en bok om stickning! För måste man bli grå, tråkig och gammal för att man fyller 50 så tänker jag aldrig bli 50. Du är skitsnygg i dina strumpor! Dessutom är det bra för benen att använda såna. Och då menar jag inte stödstrumpor som hon kanske har som pratade om det utan snygga randiga strumpor!

Erica på jobbet sa att det är vrålsnyggt på alla!!

Be henne också att läsa en modetidning, där står inget om att mode och snygga kläder är för folk UPP till 50 år utan det är för alla.



Vad roligt att du vunnit kryssningen också!!! GRATTIS!

2009-01-22 @ 15:06:38
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy satan eller!! Helvete va arg jag blir!

GRR! Säger jag bara.

Jag tycker och kommer alltid att tycka att

du är vrålsnygg! Som Sara skrev så är de

både bra och skit snyggt med knästrumpor

oavsett ålder!!!



Gud va kul att du har vunnit en kryssning!

GRATTIS!! :)

2009-01-22 @ 15:19:12
URL: http://supersnobbenmalin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback