Bowling

Måste bara  få skriva om bowlingen som skedde i söndags. Jag Linda Hugo och Elsa var och bowlade efter våran middag som vi hade ätit här hos oss. ( Nötstek som vanligt när man ska bjuda barnen.) Hur som helst så åkte vi iväg till bowlinghallen och spelade . Det kändes verkligen i min arm att jag inte hade spelat på jättelänge men jag vann i alla fall till slut men det var ju precis för Linda var inte långt efter . Hugo blev sist men nu spelade han utan grindar och det var ju skitbra. Han lyckades att få ner alla käglor i alla fall två  eller tre gånger .BRAVO. Lilla Elsa  satt mest och beundrade sina fina bowlingskor Och tog kort med min telefon.

Annars var väl det ganska lugnt och skönt i lördags . Bengt och jag var ute och åkte med våra kontaktpersoner Inga och Orvar. Var på Falbygdens Ost och fikade och shoppade lite ost och andra grejor.

Det var väl allt för idag ska iväg nu till körövning . Ska bli roligt att komma igång och få höja sin stämma och träffa alla andra körkompisar. 



                                                                             
                                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback