Grill tajm.

Nu är det ett tag sen jag skrev något på min blogg men det har varit lite mycket ett tag med jobbet och så. Har jobbat extra ett par lördagar. Det tar ju på krafterna som ni kanske vet.

Men ialla fall så var vi ute och grillade i söndags med Elsa och Hugo . Vi var vid Blombergs badplats och bara hade det myspys.Elsa tyckte nog det var roligt. Hon käkade  (hör och häpna fyra korvar och två bröd ) . Trodde att hon inte skulle sluta äta nån gång.Efter det blev det lite lek bland träd och isflak .Hugo byggde en koja och klättrade i träd han var väldigt glad hela dagen senare földe han med oss hem och käkade nygräddade plättar MUMS MUMS .







Nu vill jag också passa på att gratulera min systerdotter Emma som har varit i Las Vegas och gift sej helt appropå HURRA HURRA hoppas att hon har det bra efter en sån upplevelse . Jag får väl köpa någaot fint och hälsa på någon dag.

                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt grym bild på sötaste ungen i världen!!

2009-02-13 @ 13:09:07
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback