Bröllopsbestyr

Nu är man i full fart med bröllopsbestyren. Det är mycket man ska tänka på, Vad ska jag ha på mej . Har tänkt att ha en svart klänning med silverband i midjan och en lila bolerooch svarta lackskor med rosett. Men det är svårt att hitta en sån klänning som jag vill ha får väl fortsätta jagandet. Bengt däremot har ju det lättare med klädsel han har ju kostymen och vi ska nog få en skjorta uppsydd i silver och en lila fluga.

Sen är det det här med maten . Har kollat upp med olika menyer så vi får se vad det blir . Måste också beställa tårtan snart. Tiden går ju så fort.

Men nu ska jag förberda våran utflykt med våra barnbarn som går av stapeln på torsdag .Vi ska besöka Havets Hus i Lysekil, Dom vet inget om så det får bli en överraskning. På fredag blir det bakning av kakor det har Hugo bestämt.

Ha det så bra i det fina vintervädret så skriver jag senare.


                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är en del att tänka på med bröllopet, men det kommer bli det vackraste! Eller hur?

Och jag älskar dej och pappa mest av allt, tusen tack för att ni finns och för all hjälp vi får. allt stöd är guls vört kan jag lova er! Puss på er!

2009-02-11 @ 07:53:16
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin bloggen har blivit!!Hoppas allt är bra med er;)



2009-02-14 @ 15:11:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Sara

Uppmaning till dej i min blogg!!!

Man bör kolla de andra tjejernas bloggar innan blogghippan! =D

2009-02-19 @ 15:16:49
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback