Familjemöhippa med mera

Hej allihopa. Har inte skrivit på jättelänge men det finns lite annat just nu i mtt liv som tar mycket tid.
Vi har haft en härlig möhippa för Sara i alla fall hon tyckte nog att det var roligt. Dagen började med att jag hämtade henne och Malin i Skövde och bjöd på lite cider. Sen tog vi en massa kort på Sara ensam och med alla syskon och lilla mej det blev ganska bra faktiskt. Sara blev fantasikt bra och även hennes systrar. När vi var klara med detta så hade Bengt ordnat med trerättersmiddag hemma hos oss. Det smakade väldigt gott. Sen satt vi bara och pratade och hade roligt. En väldigt lyckad dag.TACK ALLIHOP




                                                                




Annars har det väl inte hänt något speciellt. Bengt har hjälpt med att tapetsera hos Linda i deras hall blev skitbra. Jag lekte med Elsa i stället det var roligt. Vi var ute i det fina vårvädret.




Men jag kom på att idag hände det något tråkigt. Bengt skulle besiktiga om Toyotan men på vägen dit så gick hela toppen så nu är det bara skit med den bilen. Vi får försöka sälja den som den är det är alltid någon som vill ha delar och så. Synd för Malin men vi hittar nog nåt annat.


                                Är nog bättre med en sån här bil som inte behöver nån   större tillsyn.


Nu ska jag ta och hänga upp alla Barbiekläder som Elas och har tvättat den tar sin tid för det är ju inga stora plagg precis.






Ha det så bra så hörs vi av. Blogghippan närmar sig så det finns en del att rapportera.

Kramar i massor.


Kommentarer
Postat av: Sara

TUSEN TACK för allt som hände på min Möhippa! Ni är underbara!!!

2009-04-07 @ 19:55:21
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är utmanad i min blogg! :)http://haami.blogg.se/2009/april/utmanad.html

2009-04-07 @ 19:56:05
URL: http://haami.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback