Den stora dagen.

Så äntligen har den stora dagen med stort D varit. Det var en alldeles perfekt dag på alla sätt och vis. Solen strålade från en klarblå himmel och allas humör var på topp. Jag var väldigt stolt när Jens började spela ingångsmarchen i kyrkan och när jag fick se Bengt och den stolta bruden Sara kom gående längs altargången.
 





                                                                                                                                                                      





Då kom dom första tårarna men inte dom sista.Sara var så vacker i sin lila klänning. Malin var också väldigt fin i sin lila långklänning och fina frisyr.
 






Efter bröllopscermonin så som gick väldigt fort (tycker jag).så kastades det konfetti över de nygifta. Korttagning så klart och grattiskramar från alla. Sedan så fick Sara och Benny åka nedcappad Cheva till Götene där mat och dryck intogs med mycket god min.
 


                                                                                                       




Bengt och jag var så nöjda med allting. Alla verkade vara nöjda med maten och allt omkring. Tåtan verkade göra lite sensation när den bars in. Det var ju inte någon våningstårta utan fyra moussetårtor som stod i en( som jag kallar det skidbacke). 
                                                                                      

                                                                                                                            







Nu är allt över med all planering och förberedelser så nu kan vi koppla av. Vill önska Sara och Benny LYCKA TILL och hoppas att ni får ett underbart  och långt äktensskap Kanske lika bra som mitt egna.


                                                                              



Idag har jag semester och vi ska tillbringa eftermiddagen tilsammans med Sara och Benny Brorsson samt Malin så klart och lilla Coco.Det blir nog en utflykt med picknickkorg. Vart färden blir av får vi se.

Ha det bra i sommarvärmen alla som älskar livet och solen.


Kommentarer
Postat av: Sara

NI ÄR BÄST!!!

2009-04-27 @ 15:00:04
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det verkade helt underbart! Va mysig den sista bilden ser ut =)

2009-04-27 @ 16:56:57
URL: http://haami.blogg.se/
Postat av: Gun

Äntligen hittade jag din blogg! Snyggt jobbat! Kul att se bilder från bröllopet. Synd att vardagen kommer så fort tillbaka........

Kram Gun

2009-04-29 @ 14:15:59
Postat av: Maliiin

Trodde du hade blivit av med mej!?

Nej nej! Har skapat en ny blogg idag, tyckte min förra hade så jäkla långt domänamn... Eller?

Så häng med i min nya nu!! :)

Kram

2009-04-29 @ 17:56:21
URL: http://lunsan.webblogg.se/
Postat av: Christian

Jösses vad fint bröllopet verkar ha varit. Och vad glad jag blir, så där på riktigt och varmt, att Sara äntligen fått det bra i livet. Hoppas att alla ni har det bra och lycka till med det ni tar er för!

2009-05-05 @ 11:01:05
Postat av: Sara

Du har så rätt mamma! Det var jag som räknade för fort! =)

Det verkade som om alla hade skoj på kalaset! Eller hur?

Ser du att Christian har skrivit till dej?

KRAM

2009-05-07 @ 23:20:06
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback