Snö Hurra Hurra

Äntlingen snö det är väl underbart man får lite mera stämmning inför advent eller hur??????

Jag försöker och få upp lite adventsstakar och så men jag är lite hängig för tilfället vet inte riktigt vad det är men det har varit lite för mycket ett tag.

Bengt har äntligen opererat sitt knä det gick bra.

Nu får han hoppa omkring på kryckor ett tag men det blir nog bra.

Annars så håller jag på med ett collage men jag är inte så iderik men det kanske finns nån som kan ge lite tips???

Det ska handla om min dotter som fyller 30 år snart.

Nej nu får jag försöka ta tag i saker och ting här så man blir färdig nån gång.

Vi hörs av ha det så bra alla snövänner.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså...? De tycker du! De kanske vi ska fixa till.. Men jag tycker ju att de blir så himla fint hemma i Götene när du har julstädat! :)

Kram

Malin <3

2008-11-25 @ 16:17:14
URL: http://malinochoskar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback