Hej alla ...

Hej alla vänner.Nu är julafton över för denna gången. Trist tycker jag för jag tycker  att det är väldigt roligt . Men ialla fall så var vi här hos oss och firade med TOMTEN som kom med den fina säcken . Elsa ( barnbarnet ) var nog lite skraj men blev lite modigare tiil sist . Saras hund Coco tyckte inte om TOMTEN alls . Alla fick många och fina klappar. Jag fick en väldigt fin kjol av Bengt .Han är väldigt bra på att köpa fina kläder till mej . Tusen tack till honom .Jag tror att alla var väldigt nöjda med julen . Idag har jag varit i kyrkan och sjungit med kören .Väldigt stämmningsfullt och fint . Nu är det bara och slappa och slöa resten av kvällen och kolla tv . Ta lite värmande glögg och bara ha det skönt . Jag måste passa på och hälsa till Linda i Uddevalla och säga att jag är väldigt glad för vinsten .Ska bli härligt att svepa in sej i den en kall kväll .
Ha det bra och GOTT NYTT ÅR på er alla bloggare . Hoppas att 2009 blir ett bra år .





Kommentarer
Postat av: Linda

Ah varsågod,den e störtskön har en sådan o en kudde o har aldrig haft ngt bättre,hihi joo förutom Sara som min vän då såklart..

Åhhhhh,rösta på min julgran,please!

Hos Mumari är mitt julgransbidrag med!Skriv att du röstar på mig där;)

http://mumari.se/2008/december/rosta-pa-julgranarna.aspx#comments

2008-12-26 @ 17:54:23
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback